Registreer als nieuwe gebruiker om het Vlaamse Woordenboek op zijn best te kunnen gebruiken. Als ingelogde gebruiker kunt ge bijvoorbeeld nieuwe termen aan ons woordenboek toevoegen, andermans definities verbeteren, en reageren op bestaande definities.
Wees welgekomen | Willekeurig | Top woorden | Recent
De beschrijving van deze term werd 4 keer aangepast.
service, dienst na verkoop
vnw: service(dienst)
VD2016 online: BE, niet algemeen (VD kent geen meerv.)
asap.be: Technisch verantwoordelijke klachtenopvolging nadienst/montage (m/v):… Binnen de afdeling “Service & Logistiek” ben je verantwoordelijk voor het behandelen en opvolgen van klachten m.b.t. nadiensten en montage.
lesage-profel.be: Nadienst. Bij problemen of vragen, contacteer ons gerust: Tel. 051-50 53 00. E-mail: [email protected].
test-aankoop.be: Medion is kwalitatief goed, maar de nadienst is erbarmelijk.
service, dienst na verkoop
VD2016 online: BE, niet algemeen (VD kent geen meerv.)
asap.be: Technisch verantwoordelijke klachtenopvolging nadienst/montage (m/v):… Binnen de afdeling “Service & Logistiek” ben je verantwoordelijk voor het behandelen en opvolgen van klachten m.b.t. nadiensten en montage.
lesage-profel.be: Nadienst. Bij problemen of vragen, contacteer ons gerust: Tel. 051-50 53 00. E-mail: [email protected].
test-aankoop.be: Medion is kwalitatief goed, maar de nadienst is erbarmelijk.
service, dienst na verkoop
VD2016 online: BE, niet algemeen (VD kent geen meerv.)
asap.be: Technisch verantwoordelijke klachtenopvolging nadienst/montage (m/v): …Binnen de afdeling “Service & Logistiek” ben je verantwoordelijk voor het behandelen en opvolgen van klachten m.b.t. nadiensten en montage.
lesage-profel.be: Nadienst. Bij problemen of vragen, contacteer ons gerust: Tel. 051-50 53 00. E-mail: [email protected].
test-aankoop.be: Medion is kwalitatief goed, maar de nadienst is erbarmelijk.
dienst na verkoop
VD2016 online: BE, niet algemeen (VD kent geen meerv.)
asap.be: Technisch verantwoordelijke klachtenopvolging nadienst/montage (m/v): …Binnen de afdeling “Service & Logistiek” ben je verantwoordelijk voor het behandelen en opvolgen van klachten m.b.t. nadiensten en montage.
lesage-profel.be: Nadienst. Bij problemen of vragen, contacteer ons gerust: Tel. 051-50 53 00. E-mail: [email protected].
test-aankoop.be: Medion is kwalitatief goed, maar de nadienst is erbarmelijk.
Nieuwe versie!
Er is een nieuwe versie van het Vlaams Woordenboek online. Mocht je problemen ondervinden, gelieve deze te melden op onze
GitHub.